Maak kennis met ondernemers die je zijn voorgegaan

Welkom in de community van gebruikers

Fundingteam groeit uit tot een community van ondernemers. Bekijk hieronder de video’s van enkele van deze vele ondernemers.

Wat deze ondernemers met elkaar delen is hun ambitie om kansen te benutten en te groeien. Fundingteam wijst hen de weg en biedt het platform dat hen helpt om deze groei te financieren.

Ook jij bent welkom in de Fundingteam community van succesvolle groei-ondernemers. Leer van ervaring en kennis, deel ervaring en kennis.

Stop paying too much!

Weet jij wat je betaalt voor het laden van je EV?
Bij Go-Charge  wel!

De meeste EV rijders (zowel volledig elektrisch als hybride) hebben meerdere laadpassen om bij een publieke laadpaal te kunnen laden. Gemiddeld meer dan drie! Maar wat betaal je nou per kwh?

Om daar achter te komen moeten vaak meerdere apps geopend worden. Dat is een tijdrovende en frustrerende bezigheid!

Dat stopt vandaag!

Go-Charge is jouw digitale wallet die je bij elke laadpaal in Nederland meteen vertelt welke pas het goedkoopste is. Uit ons onderzoek (begin 2024) is gebleken dat je tot zo’n €5,- tot €15,- per laadsessie kunt besparen alleen maar door de juiste pas te gebruiken.

Website Go-Charge: www.go-charge.io

Go-Charge heeft met het Start abonnement €25.000 + opgehaald.

Verzorgde handen voor iedere dame

De missie van WWBD

Van oudsher zijn ze bekend onder de naam Beauty Company. Die naam is er niet voor niets. Een goede verzorging van handen en nagels maakt dat mensen zich mooi en goed voelen. Dat vinden zij belangrijk, daar doen zij elke dag hun best voor.

WWBD heeft door middel van Fundingteam binnen korte tijd hun doelfinanciering van €500.000 gehaald en meer.

Op de langere termijn hebben ze de ambitie om marktleider worden. Ook nu al introduceren zij regelmatig nieuwe labels en volgen ze de markt op de voet met innovatieve producten. Ze werken voortdurend aan verbetering van hun processen en systemen. Verlagen hun kosten en willen hun marketing en sales inspanningen verhogen.

Ondernemer Luuk Traa

De jonge ondernemer Luuk Traa is de 4e generatie die echt houten klompen produceert. Grootvader Janus was al handklompenmaker en vader Wim heeft het gehele proces geautomatiseerd. Tot op de dag van vandaag worden nog steeds dagelijks authentieke Brabantse klompen geproduceerd.

Maar de ambitie van Luuk gaat verder. Luuk levert inmiddels zijn distributienet van souvenirwinkels in het hele land tot events zoals de Keukenhof, een uitgebreid assortiment van souvenirs.

Luuk zocht €100.000 en realiseerde in korte tijd €110.000 aan financiering. Inmiddels heeft Luuk een netwerk van investeerders opgebouwd die een veelvoud financiert.

Klik hier voor de fundingpage van klompenfabriek Traa
Loop een stukje op met Loopend Vuurtje

Loopend Vuurtje organiseert groepswandelreizen in Europa.
Kenmerkend voor deze wandelreizen zijn : kleine groepen, deskundige, toegewijde reisleiding en tevreden reizigers die vaak meerdere keren mee gaan.

Groeien in het aanbod van reizen vergt een voorfinanciering voordat klanten de reizen ook daadwerkelijk kunnen boeken en afnemen. Ook is de oud-eigenaar afgelost.

Lopend Vuurtje ging voor €230.000 aan financiering. Na het bereiken van dit eerste doelbedrag binnen 6 weken is inmiddels een financiering van meer dan €450.000 gerealiseerd. Een groei die eerst een onbereikbare droom leek, is nu realiteit.

Klik hier voor de fundingpage van Loopend Vuurtje
Bundles: De beste spullen als een service

Bundles is een bedrijf dat huishoudelijke apparaten aanbiedt op basis van een abonnement. Opgericht in 2014 door Marcel Peters en Wouter Buijze. Het bedrijf richt zich op het aanbieden van een duurzame en gemakkelijke manier voor klanten om toegang te krijgen tot huishoudelijke apparaten zonder directe aankoop.

Het bedrijfsmodel van Bundles draait om het concept van abonnementsdiensten voor huishoudelijke apparaten. Deze innovatieve aanpak stelt klanten in staat apparaten te gebruiken zonder de noodzaak van een grote vooruitbetaling, wat aansluit bij de moderne consumentenvoorkeur voor flexibiliteit en duurzaamheid. Het bedrijf is actief geweest in het verkrijgen van durfkapitaal om zijn operaties en groei te ondersteunen.

De zakelijke aanpak van Bundles en het unieke abonnementsmodel voor huishoudelijke apparaten hebben het gepositioneerd als een innovatieve speler op de markt voor huishoudelijke apparaten. Deze aanpak biedt niet alleen gemak voor klanten, maar bevordert ook een duurzame manier om toegang te krijgen tot en gebruik te maken van huishoudelijke apparaten, wat steeds belangrijker wordt in de hedendaagse milieubewuste consumentenmarkt.

Bundles heeft inmiddels via de Fundingteam Methodiek ruim €1.000.000 aan financiering gerealiseerd. Onder meer via diverse obligatieleningen en converteerbare leningen.

Klik hier voor de website van Bundles